وکیل مواد مخدر در اصفهان

5/5 - (10 امتیاز)

وکیل مواد مخدر در اصفهان

با تجربه و تسلط بر قوانین و جرائم مربوط به مواد مخدر و قاچاق، بررسی و حل پرونده های جزایی مواد مخدر در شهرهای استان اصفهان را بر عهده می گیرد.

مظنونین پرونده های مواد مخدر در استان اصفهان با شاکی خصوصی و عمومی، مظنونینی که طی سو تفاهم یا اتهام سازی وارد مجاری قانونی شده اند، با کمک وکیل مواد مخدر در اصفهان، می توانند مسیر خلاصی خود را بیابند.

مجاری حقوقی دادرسی  مواد مخدر، باید توسط مشاورین حقوقی و وکلای کاربلد و متخصص پیگیری گردد.

موسسه حقوقی دادکوشا، با حضور وکلای پایه یک دادگستری بهترین مشاور و وکیل مواد مخدر در اصفهان را به شما معرفی می کند.

برای مشورت با وکیل مواد مخدر در اصفهان، با شماره های موجود سایت موسسه حقوقی دادکوشا، تماس بگیرید.

  • آیا می دانید یک وکیل مواد مخدر در اصفهان، چه ویژگی هایی دارد؟
  • آیا می دانید مجرب و کاربلد بودن وکیل مواد مخدر در اصفهان، می تواند چه تاثیری در پرونده های جزایی مواد مخدر داشته باشد؟
  • آیا می دانید هستند کسانی که قربانی تهمت و پاپوش مواد مخدر می شوند و بدون حضور یک وکیل مواد مخدر که حرفه ای باشد، به راحتی نمی توانند بی گناهی خود را ثابت کنند؟

هر یک از موضوعات تخصصی جزایی و کیفری، نیاز به وکیل متخصص دارد و مواد مخدر نیز، از این جمله است.

 

وکیل مواد مخدر اصفهان

فن بیان و تسلط بر مواد قانون دادرسی و جزایی، اصول روانشناسی و زبان بدن، اعتماد به نفس و نفوذ کلام، از جمله ویژگی هایی است که به عنوان ویژگی های مثبت و مهم یک وکیل مواد مخدر در اصفهان که مجرب و حرفه ای باشد، محسوب می گردد.

این ویژگی های باعث می شود در جلسات دادگاه، در عین تکیه بر قوانین حقوقی، وکیل مواد مخدر در اصفهان بتواند عفو و بخشایش قاضی را جلب نموده و در مجازات موکل خود، تخفیف بگیرد.

مصرف مواد مخدر، همراه داشتن و نگهداری انواع مواد مخدر و موادی که در زمره مواد مخدر غیرمجاز دسته بندی می شود، قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر، کشت و پرورش و تولید مواد مخدر از جمله مصادیق بارز پرونده های مواد مخدر است.

هر یک از موارد مذکور، مشمول قوانین جداگانه ای بوده و حد مجازات مختلفی را شامل می شود علاوه بر اینکه میزان مواد مخدر که غالبا از طریق وزن، تعیین می گردد در تعیین جرم و نوع جزا نقش دارد و همچنین سابقه مجرم در زمینه پرونده های مواد مخدر، حکم متفاوتی را دریافت می دارد.

بنابراین، وکیل مواد مخدر در اصفهان که کار خود را به خوبی بلد باشد می داند هر یک از این موارد جزایی، مشمول چه قوانین و احکام احتمالی است و تا کجا و چگونه می توان در کاستن از بار حکم، اقدام نماید.

 

بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان

جرائم مواد مخدر دسته بندی های مختلفی را شامل می شوند:

  • وارد کردن مواد مخدر و ترکیبات روان گردان بدون مجوز از وزارت بهداشت
  • ارسال و انتقال آگاهانه و تعمدی مواد مخدر و روان گردان
  • صادرات مواد مخدر
  • ترانزیت مواد مخدر
  • تولید یا ساخت مواد مخدر و مشارکت در آن
  • اختفای مواد مخدر
  • نگهداری مواد مخدر
  • حمل مواد مخدر
  • خرید و فروش مواد مخدر
  • مبادله مواد مخدر
  • توزیع مواد مخدر
  • استعمال مواد مخدر و اعتیاد به آن

برخی از جرائم مربوط به مواد مخدر در اولین بار ارتکاب، شامل جزای نقدی هستند اما در مراتب بعدی در صورت تکرار، ممکن است موارد جزایی شامل جریمه نقدی بیشتر و یا ضربات شلاق، حبس و … باشد.

البته احکام مربوط به عاملیت در تهیه و توزیع و خرید و فروش و تجارت مواد مخدر، جرائم سنگین تری بوده و مشمول جزای سنگین حتی حکم اعدام خواهد بود.

احکام جزایی پرونده های مواد مخدر تحت عنوان قوانین مبارزه با مواد مخدر تبیین گردیده اند.

رسیدگی به پرونده های مواد مخدر، تحت نظارت قضات حاضر در دادگاه های کیفری، انجام می شود.

یکی از چالش های قانون مبارزه با مواد مخدر این است که آیا مصرف مواد مخدر جرم است یا بیماری؟

اگر به دنبال پیگیری روند قضایی پرونده مخدر در استان اصفهان هستید، باید بدانید که اثبات اینکه مظنون، مجرم است یا بیمار، تا حد زیادی به تبحر وکیل مواد مخدر در اصفهان برای شرح وضعیت اعتیاد مجرم، مربوط می شود.

وکیل مواد مخدر در اصفهان

در طی سال های اخیر، اصلاحاتی در قوانین مربوط به مواد مخدر، منطبق با بررسی ها و توصیه های پزشکی و روانشناسی و جامعه شناسی و تغییر مفاهیم این حوزه، صورت گرفته است.

وکیل مواد مخدر در اصفهان، برای موفقیت باید همگام با تغییرات این مفاهیم و با آگاهی از اصلاحات قانونی، در رفع اتهام موکل خود همت گمارد.

پرونده های مواد مخدر از پیچیده ترین موضوعات کیفری هستند، به جز عوامل تهیه و توزیع و معامله مواد مخدر، وقتی پای مصرف کنندگان و معتادین به میان می آید، بیشتر از جرم، با یک پدیده اجتماعی و روانی مواجه هستیم و به همین دلیل نه تنها وکلای پرونده های مواد مخدر، بلکه قضاتی که چنین پرونده هایی را مورد دادرسی قرار می دهند نیز، با تشخیص سخت و نکات فرا قانونی طرف هستند که نیازمند درک انسانی و روانشناختی است.

به همین دلیل ضرورت دارد که وکیل مواد مخدر در اصفهان و یا هر شهر دیگری، بتواند با تسلط بر ابعاد روانشناختی اعتیاد، دفاعیه قانع کننده ای ارائه دهد و نهایت انعطاف و عفو قاضی را برانگیزد.

گاهی حتی لازم است که وکیل، بتواند زندگی را از منظر موکل خویش ببیند و توصیف نماید، مصرف مواد مخدر، می تواند ریشه بسیاری از جرائم دیگر باشد اما بله خودی خود، معلول آسیب های فردی و اجتماعی ناشی از تنش های زندگی و فشارهای جامعه بوده و از این روی، گاهی به صلاحدید قاضی و در پی درخواست وکیل مدافع، نیاز است پرونده از دید تخصصی روانشناس مورد تایید دادگاه نیز بازنگری شده و حتی جلسات مشاوره با معتاد، برگزار شود و سپس نتیجه نهایی به دفتر شعبه دادگاه که مسئول بررسی پرونده هستند، ارجاع گردد و در میان اسناد و مدارک، قرار گیرد.

حق بهره مندی از راهنمایی و دفاعیه تخصصی یک وکیل، در قانون اساسی برای همه جرائم و مجرمین، محفوظ است و فلذا، به رغم چهره منفی و تاثیرات مخرب فعالیت در حوزه مواد مخدر در هر سطح و هر زمینه، حضور وکیل مدافع برای مجرمین و مظنونین این پرونده ها، در جلسات دادگاه الزامی است.

4 نظر

  1. سلام.جرم فروش 16 گرم شیشه چیه؟

    • سلام وقت شما بخیر.سپاس از توجه شما به مطلب وکیل مواد مخدر اصفهان.
      باید بدانید که مجازات فروش 16گرم شیشه در حال حاضر 30-60 میلیون تومان و ده تا پانزده سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق.

  2. سلام.20 گرم هرویین جرمش چقدره؟با تشکر

    • سلام.سپاس از توجه شما به مطلب وکیل مواد مخدر اصفهان.
      باید بدانید که مجازات 20 گرم هرویین از 30 تا 60 میلیون تومان جریمه نقدی و 10 تا 15 سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *